چگونه برای حذف مواد زائد و سموم را از خون بدون دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای حذف مواد زائد و سموم را از خون بدون دیالیزبه طور معمول، کلیه ملاقات زباله تمیز و سموم را از خون به حذف مواد مضر از ارگانیسم های مختلف. هنگامی که آسیب کلیه سموم و matabolisty مختلف در خون تجمع می یابد. گردش خون آنها را تحت تاثیر قرار تقریبا همه از غول و سیستم های. با عملکرد کلیوی میزان فیلتراسیون گلومرولی uhusheniem (GFR). هنگامی که GFR کمتر از 15 میلی لیتر / دقیقه / 1،73m2، دیالیز مورد نیاز است. اما زمانی که GFR بالا 15 میلی لیتر / دقیقه / 1،73m2 چگونه به حذف مواد زائد و سموم را از خون بدون دیالیز؟

GFR بالا 15، دیالیز توصیه نیست، چرا که برنامه دیالیز کمک می کند تا محافظت از عملکرد کلیه است. سپس شورای درمان طب چینی برای حذف مضر و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.

-Nozhnaya حمام:

Leather- آن را یکی از ارگان های سم زدایی است. مواد مضر از راه دور از طریق منافذ در طول عرق کردن. حمام درمانی خاص به نوع 2 در ما بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت چین: برای کل بدن حمام پا و گل حمام. مواد تشکیل دهنده فعال در آب برای کمک به تعمیر و ترمیم سلول های آسیب دیده و بافت کلیه است. علاوه بر این، حمام پزشکی می تواند گردش خون توسط گشاد عروق خونی سرعت بخشیدن و بازگرداندن عملکرد کلیه است.

انما:

انما کمک می کند تا حذف زباله و سموم از دستگاه گوارش.

درمان وبسایت های کوان:

وبسایت های کوان درمان با استفاده از پوست، حذف مواد مضر و ایجاد گردش خون، بهبود توانایی خود در کلیه ها.

به منظور پاک کردن خون، برای بار اول شما نیاز به بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما یک سوال، به ما یک پیام زیر را ترک و یا ارسال hospitalkidney@yandex.ru pochite و ما خوشحال به شما کمک هستند!





:: برچسب‌ها: طب چینی,درمان نارسایی مزمن کلیه,حمام ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: